Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorVeigendová, Radka
dc.contributor.refereeMerhaut, Marekcze
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-30T23:57:19Z
dc.date.available2013-09-30T23:57:19Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace v cestovním ruchu. Jejím cílem je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace Parkhotelu v Plzni a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty. V práci je teoreticky vymezena konkurenceschopnost, marketingová komunikace v cestovním ruchu a její nástroje zaměřené na oblast hotelnictví a marketingová komunikační strategie. Praktická část je založena na situační analýze a popisu současné marketingové komunikace Parkhotelu. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení, možné návrhy a doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is concerned with the use of marketing communication in tourism. The aim of the work is to evaluate the present degree of marketing communication in the Parkhotel in Pilsen and, based on this analysis, to sum up and propose possible recommendations of how to improve the communication with clients. The theoretical part of the thesis defines competitiveness, marketing communication in tourism and its tools specialized on hotel industry, and marketing communication strategy. The practical part is based on situational analysis and description of the recent marketing communication of the Parkhotel. The final part of the thesis contains evaluation and possible suggestions and recommendations for improvement of the present marketing communication.eng
dc.description.defence1) Na straně 55 jste vypracovala SWOT analýzu Parkhotelu, kde jste zjistila silné a slabé stránky a příležitosti a ohrožení tohoto hotelu. Jaký typ strategie byste hotelu na základě provedené SWOT analýzy doporučila? 2) Na který z nástrojů komunikačního mixu by se měl hotel s ohledem na konkurenceschopnost zejména zaměřit a proč? 3) Jaké další marketingové prostředky lze využít pro získání nových klientů předmětného hotelu? 4) Jaký způsobem lze zajistit dostatečný příliv klientů pro kongresové hotely? 5) Jaká je spolupráce a podpora Plzeňského kraje směrem k hotelnictví? Je dostačující nebo se Plzeňský kraj v propagaci málo angažuje?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format81 s.cze
dc.format.extent3621715 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD29102cze
dc.identifier.stag19326cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53930
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectinternetová komunikacecze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectinternet communicationeng
dc.subjectcommunication strategyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová komunikace jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podnikucze
dc.title.alternativeMarketing communication as a tool for increase competitiveness of an businesseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_MarketingovaKomunikace_RV_2013.pdf
Velikost:
31.62 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
MerhautM_MarketingovaKomunikace_RV_2013.pdf
Velikost:
177.62 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
VeigendovaR_MarketingovaKomunikace_MK_2013.pdf
Velikost:
3.45 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce