Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti Procter & Gamble

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Čiperová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace navrhnout změny v rámci komunikačního procesu.

Popis

Klíčová slova

komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, communication, communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By