Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix společnosti Procter & Gamble

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorČiperová, Petra
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-10-13T09:05:04Z
dc.date.available2012-10-13T09:05:04Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace navrhnout změny v rámci komunikačního procesu.cze
dc.description.abstract-translatedThe main subject of the bachelor thesis is communication mix. The theoretical section explains the basic concepts relating to the communication mix and its basic tasks in the marketing mix. The practical part is focused on the analysis of Procter & Gamble and analysis of their communication tools. The aim of this work is to analyze the communication processes of Procter & Gamble and based on the analysis suggest changes in the communication process.eng
dc.description.defenceStudentka v průběhu obhajoby odpovídala na otázku vedoucího: V analýze komunikačního mixu společnosti vyplývá slabé místo využití nástrojů přímého marketingu k úzkému využití podpory v marketingu. Jaké jsou příčiny této podpory? V následné rozpravě studentka odpovídala na otázky: Proč firmy prezentují reklamu globálně? Jak se nazývá poslední stupeň vývoje marketingu?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s.cze
dc.format.extent1321043 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26956cze
dc.identifier.stag15130cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/48694
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2022cze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement ochrany podniku a společnosticze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleKomunikační mix společnosti Procter & Gamblecze
dc.title.alternativeCommunication mix of Procter & Gambleeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_KomunikacniMix_PČ_2012.pdf
Velikost:
30.76 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
CiperovaP_KomunikacniMix_JV_2012.pdf
Velikost:
1.26 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce