Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMorkus, Jaroslav
dc.contributor.authorMüllerová, Irena
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:43:06Z
dc.date.available2012-07-15T22:43:06Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractObsahem této práce je analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p. Na začátku je popsána všeobecná teorie konkurence, popsání jednotlivých forem trhu a vývoj poštovního sektoru. Následuje analýza obchodní činnosti České pošty, s.p., která je zaměřena na její firemní klientelu a její rozdělení z pohledu České pošty, s.p. Následuje stručný rozbor nejvýznamnějších konkurentů České poštu, s.p., a návrhy na zlepšení spolupráce České pošty, s.p. s klienty.cze
dc.description.abstract-translatedThe content of this work is the analysis of the postal market to competition from the perspective of corporate clients of the Česká pošta, s.p. At the begining is described the general theory of competition, cescribing the various forms of market and developments in the postal sector. The following is analysis of business activity of the Česká pošta, s.p., which is focused on its corporate clientele and its allocation from the perspective of the Česká pošta, s.p. The following is a brief analysis of major competitors´ Česká pošta, s.p., and suggestions to improve cooperation berween Česká pošta, s.p. and clients.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format58 s.
dc.format.extent1648556 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26452
dc.identifier.stag17753cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46217
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectlistovní zásilkycze
dc.subjectbalíkové zásilkycze
dc.subjectclienteng
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectletter itemseng
dc.subjectpackageeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement, marketing a logistika ve spojíchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleAnalýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p.cze
dc.title.alternativeAmalysis of competition of corporate clients of the Česká pošta, s.p. from their perspectiveeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_Analyza_Konkurence_IM_2012.pdf
Velikost:
81.38 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
MullerovaI_AnalyzaKonkurence_JM_2012.pdf
Velikost:
1.57 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce