Publikace: Analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Müllerová, Irena
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Obsahem této práce je analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p. Na začátku je popsána všeobecná teorie konkurence, popsání jednotlivých forem trhu a vývoj poštovního sektoru. Následuje analýza obchodní činnosti České pošty, s.p., která je zaměřena na její firemní klientelu a její rozdělení z pohledu České pošty, s.p. Následuje stručný rozbor nejvýznamnějších konkurentů České poštu, s.p., a návrhy na zlepšení spolupráce České pošty, s.p. s klienty.
Popis
Klíčová slova
zákazníci, řízení vztahů se zákazníky, listovní zásilky, balíkové zásilky, client, customer relationship management, letter items, package