Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Müllerová, Irena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Obsahem této práce je analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p. Na začátku je popsána všeobecná teorie konkurence, popsání jednotlivých forem trhu a vývoj poštovního sektoru. Následuje analýza obchodní činnosti České pošty, s.p., která je zaměřena na její firemní klientelu a její rozdělení z pohledu České pošty, s.p. Následuje stručný rozbor nejvýznamnějších konkurentů České poštu, s.p., a návrhy na zlepšení spolupráce České pošty, s.p. s klienty.

Popis

Klíčová slova

zákazníci, řízení vztahů se zákazníky, listovní zásilky, balíkové zásilky, client, customer relationship management, letter items, package

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By