Publikace: Metody a nástroje pro CRM ve firmě
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Pruška, Daniel
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce s názvem Metody a nástroje pro CRM ve firmě se zabývá analýzou metod a nástrojů využívaných pro analýzu dat o zákaznících a jejich segmentace pro potřeby CRM. V práci jsou představeny vybrané metody a nástroje, které se používají pro řízení vztahů se zákazníky. Následně jsou v práci pomocí vybrané metody zpracovány analýzy na reálných datech získaných od organizace. V práci jsou provedeny dvě analýzy nákupního koše. Jedna pro podnik jako celek a druhá podle jednotlivých krajů. Výsledkem práce je zjištění kombinací produktů, které zákazníci nejčastěji nakupují společně.
Popis
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, zákazníci, podniky, analýza, metody, software, nástroje, produkty, SH Dent s.r.o., customer relationship management, customers, enterprise, analysis, methods, software, tools, products, SH Dent s.r.o.