Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Metody a nástroje pro CRM ve firmě

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pruška, Daniel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce s názvem Metody a nástroje pro CRM ve firmě se zabývá analýzou metod a nástrojů využívaných pro analýzu dat o zákaznících a jejich segmentace pro potřeby CRM. V práci jsou představeny vybrané metody a nástroje, které se používají pro řízení vztahů se zákazníky. Následně jsou v práci pomocí vybrané metody zpracovány analýzy na reálných datech získaných od organizace. V práci jsou provedeny dvě analýzy nákupního koše. Jedna pro podnik jako celek a druhá podle jednotlivých krajů. Výsledkem práce je zjištění kombinací produktů, které zákazníci nejčastěji nakupují společně.

Popis

Klíčová slova

řízení vztahů se zákazníky, zákazníci, podniky, analýza, metody, software, nástroje, produkty, SH Dent s.r.o., customer relationship management, customers, enterprise, analysis, methods, software, tools, products, SH Dent s.r.o.

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By