Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Specifika internacionálního marketingu

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Škařupa, Zdeněk

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V práci jsou popsána specifika provázející mezinárodní marketing. V praktické části, která se zabývá specifiky internacionalního marketingu na italském trhu a marketingovou činností formy Ekorex, a.s., jsou setříděny jak obecné, tak i naprosto specifické zkušenosti pracovníků firmy s tímto prostředím. Práce je doplněna některými statistickými údaji.

Popis

Klíčová slova

Marketing, mezinárodní marketing, zahraniční trh, Ekorex, a.s., italský trh

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By