Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Specifika internacionálního marketingu

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorFrank, Jiří
dc.contributor.authorŠkařupa, Zdeněk
dc.date.accepted1998
dc.date.accessioned2007-09-30T11:48:54Z
dc.date.available2007-09-30T11:48:54Z
dc.date.issued1998
dc.description.abstractV práci jsou popsána specifika provázející mezinárodní marketing. V praktické části, která se zabývá specifiky internacionalního marketingu na italském trhu a marketingovou činností formy Ekorex, a.s., jsou setříděny jak obecné, tak i naprosto specifické zkušenosti pracovníků firmy s tímto prostředím. Práce je doplněna některými statistickými údaji.cze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format39 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD8493
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/15645
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmezinárodní marketingcze
dc.subjectzahraniční trhcze
dc.subjectEkorex, a.s.cze
dc.subjectitalský trhcze
dc.thesis.degree-disciplineekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.titleSpecifika internacionálního marketingucze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory