Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Sedláček, Vojtěch

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky. Kromě uvedení definic a teoretického pozadí této problematiky se věnuje aktuálním trendům v této oblasti. Ty jsou určeny především jako působení podniků v online prostředí a práce s komplexními CRM systémy, v nichž vzniká velké množství dat, které je třeba účelně a správně interpretovat. Praktická část se věnuje řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku, hodnotí zvládnutí celého tohoto procesu a to, jestli jsou do systému zaimplementovány prvky aktuálních trendů.

Popis

Klíčová slova

řízení vztahů se zákazníky, zákazníci, internet, sociální sítě, Lohmann & Rauscher, customer relationship management, customers, internet, social media, Lohmann & Rauscher

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By