Publikace: Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Sedláček, Vojtěch
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky. Kromě uvedení definic a teoretického pozadí této problematiky se věnuje aktuálním trendům v této oblasti. Ty jsou určeny především jako působení podniků v online prostředí a práce s komplexními CRM systémy, v nichž vzniká velké množství dat, které je třeba účelně a správně interpretovat. Praktická část se věnuje řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku, hodnotí zvládnutí celého tohoto procesu a to, jestli jsou do systému zaimplementovány prvky aktuálních trendů.
Popis
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, zákazníci, internet, sociální sítě, Lohmann & Rauscher, customer relationship management, customers, internet, social media, Lohmann & Rauscher