Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMlázovský, Martin
dc.contributor.authorSedláček, Vojtěch
dc.date.accepted2021-06-07
dc.date.accessioned2021-07-07T07:56:09Z
dc.date.available2021-07-07T07:56:09Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-21
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky. Kromě uvedení definic a teoretického pozadí této problematiky se věnuje aktuálním trendům v této oblasti. Ty jsou určeny především jako působení podniků v online prostředí a práce s komplexními CRM systémy, v nichž vzniká velké množství dat, které je třeba účelně a správně interpretovat. Praktická část se věnuje řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku, hodnotí zvládnutí celého tohoto procesu a to, jestli jsou do systému zaimplementovány prvky aktuálních trendů.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topic of customer relationship management. In addition to providing definitions and theoretical background of this issue, it covers recent trends connected with CRM. These trends are defined primarily as the necessity of being active in the online environment and using and working with complex CRM systems, in which a large amount of data is created, which must be interpreted efficiently and correctly. The practical part of this bachelor thesis is devoted to customer relationship management in a particular company, evaluates the whole process and whether elements of current trends are implemented in the system.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem: Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky. Cílem práce je zmapovat současné trendy v CRM, provést zhodnocení principů a metod této činnosti a stanovit doporučení pro zvýšení zákaznické loajality. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: 1. V kapitole 3.3 se zabýváte PR, avšak pouze v návaznosti na B2C trh, do jaké míry jsou významné vztahy s veřejností pro české zákazníky na B2B trhu při navazování obchodních kontaktů? 2. V rámci doporučení uvádíte, že podnik již nyní pořádá různé neformální eventy a školící semináře pro své klienty, o jaký konkrétní typ eventů navrhujete tyto aktivity rozšířit? Otázka komise: Firmy, které jste ve své bakalářské práci srovnával, mají stejné portfolio služeb? Student na otázky odpověděl.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag40912
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77894
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectLohmann & Rauschercze
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectLohmann & Rauschereng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAktuální trendy v řízení vztahů se zákazníkycze
dc.title.alternativeRecent Trends in Customer Relationship Managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SedlacekV_AktualniTrendy_MM_2021.pdf
Velikost:
804.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MlazovskyM_AktualniTrendy_VS_2021.pdf
Velikost:
303.43 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce