Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum vybrané společnosti

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Štědrý, Ondřej

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Teoretická část práce definuje základní pojmy marketingu jako marketingový mix, marketingové prostředí, marketingový výzkum. Praktická část se se zaměřuje na samotný marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí statistických metod a jednotlivé odpovědi jsou graficky znázorněny a vysvětleny. Na základě výsledků šetření jsou navrhnuta doporučení pro marketingové oddělení pivovaru.

Popis

Klíčová slova

marketingový výzkum, marketing, dotazování, pivovary, marketingový mix, marketingové prostředí, marketing research, marketing, questionnaire, brewery, marketing mix, marketing environment

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By