Publikace: Marketingový výzkum vybrané společnosti
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Štědrý, Ondřej
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Teoretická část práce definuje základní pojmy marketingu jako marketingový mix, marketingové prostředí, marketingový výzkum. Praktická část se se zaměřuje na samotný marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí statistických metod a jednotlivé odpovědi jsou graficky znázorněny a vysvětleny. Na základě výsledků šetření jsou navrhnuta doporučení pro marketingové oddělení pivovaru.
Popis
Klíčová slova
marketingový výzkum, marketing, dotazování, pivovary, marketingový mix, marketingové prostředí, marketing research, marketing, questionnaire, brewery, marketing mix, marketing environment