Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum vybrané společnosti

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorSeinerová, Kateřina
dc.contributor.authorŠtědrý, Ondřej
dc.date.accepted2018-05-31
dc.date.accessioned2018-06-14T06:00:29Z
dc.date.available2018-06-14T06:00:29Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-30
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Teoretická část práce definuje základní pojmy marketingu jako marketingový mix, marketingové prostředí, marketingový výzkum. Praktická část se se zaměřuje na samotný marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí statistických metod a jednotlivé odpovědi jsou graficky znázorněny a vysvětleny. Na základě výsledků šetření jsou navrhnuta doporučení pro marketingové oddělení pivovaru.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with marketing research for chosen company Havlíčkův Brod Měšťanský pivovar a.s. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing such as marketing mix, marketing environment, marketing research. The practical part focuses on marketing research itself through a questionnaire survey. The questionnaire survey is evaluated by using statistical methods and individual responses that are graphically illustrated and explained. Based on the results of the survey recommendations are proposed for the marketing department of the brewery.eng
dc.description.defenceStudent představil komisi bakalářskou práci s názvem Marketingový výzkum vybrané společnosti. Cílem práce bylo provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení pomocí statistických metod. Studentovi byly položeny následující otázky:1. V práci doporučujete podniku na Instagramu. Rozeberte, jaké existují v dnešní době možnosti propagace výrobků nebo výrobců na sociálních sítích. Jaká forma propagace se vám jeví vhodná v případě piva Rebel?} Proč byla vybrána věková skupina 20-24 let a ne skupina nad 40 let kde by se dala předpokládat větší konzumace piva? Budou doporučení z bakalářské práce realizována?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format71 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37956
dc.identifier.stag34513
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/70651
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectdotazovánícze
dc.subjectpivovarycze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectbreweryeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový výzkum vybrané společnosticze
dc.title.alternativeMarketing research of a chosen companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
StedryO_MarketingovyVyzkum_KS_2018.pdf
Velikost:
2.34 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SeinerovaK_MarketingovyVyzkum_OS_2018.pdf
Velikost:
295.57 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce