Publikace: Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Najbrtová, Barbora
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho metod, částí a druhů. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována popisu výzkumné metody mystery shopping. V praktické části je popsána historie a současnost ČSOB pojišťovny, u které je mystery shopping prováděno. Úkolem bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve vybraných kancelářích ČSOB pojišťovny. V závěru jsou uvedena možná doporučení a opatření.
Popis
Klíčová slova
marketingové výzkumy, mystery shopping, ČSOB Pojišťovna, dotazníky, pracovníci, kvalita služeb, marketing researchs, ČSOB insurance company, questionaries, brokers, quality service