Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorNovotný, Josefcze
dc.contributor.authorNajbrtová, Barbora
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T10:49:52Z
dc.date.available2009-07-03T10:49:52Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho metod, částí a druhů. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována popisu výzkumné metody mystery shopping. V praktické části je popsána historie a současnost ČSOB pojišťovny, u které je mystery shopping prováděno. Úkolem bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve vybraných kancelářích ČSOB pojišťovny. V závěru jsou uvedena možná doporučení a opatření.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is divided into two parts. The theoretical part is focused on definition of marketing research, description of its methods, parts and types. The last chapter describes research metod, mystery shopping. In the practical part there is described history and present of ČSOB insurance company. The mystery shopping was realized at this company. The aim of this was to ensure a quality of services in partucular office. There are introduced some possible recomendations and actions at the conclusion.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format46 s.cze
dc.format.extent832098 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19859cze
dc.identifier.signatureD19859
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33950
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingové výzkumycze
dc.subjectmystery shoppingcze
dc.subjectČSOB Pojišťovnacze
dc.subjectdotazníkycze
dc.subjectpracovnícicze
dc.subjectkvalita služebcze
dc.subjectmarketing researchseng
dc.subjectČSOB insurance companyeng
dc.subjectquestionarieseng
dc.subjectbrokerseng
dc.subjectquality serviceeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovnycze
dc.title.alternativeMarketing research quality of service ČSOB insurance companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NajbrtovaB_Marketingovy vyzkum_JN_2009.pdf.pdf
Velikost:
812.6 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_Marketingovy vyzkum_BN_2009.pdf
Velikost:
29.86 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format