Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Mezinárodní marketing u firmy Synthesia, a.s. Pardubice

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hrdá, Pavlína

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá mezinárodním marketingem a jeho specifiky ekonomickými, obchodními, hospodářskými, kulturními a geografickými. V úvodu je nastíněna problematika mezinárodního obchodu a dnes velmi populární internacionalizace. Aplikační část je zaměřena na řízení a organizaci marketingu v české firmě Synthesia, a.s. Pardubice. Současně jsou zde popsány i obchodní metody, které firma využívá při vstupu na zahraniční trhy.

Popis

Klíčová slova

mezinárodní obchody, internacionalizace ekonomiky, řízení marketingu, mezinárodní marketing, obchodní metody

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By