Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Mezinárodní marketing u firmy Synthesia, a.s. Pardubice

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorFrank, Jiřícze
dc.contributor.authorHrdá, Pavlína
dc.contributor.refereecze
dc.date.accepted1999cze
dc.date.accessioned2007-09-30T11:55:28Z
dc.date.available2007-09-30T11:55:28Z
dc.date.issued1999
dc.description.abstractPráce se zabývá mezinárodním marketingem a jeho specifiky ekonomickými, obchodními, hospodářskými, kulturními a geografickými. V úvodu je nastíněna problematika mezinárodního obchodu a dnes velmi populární internacionalizace. Aplikační část je zaměřena na řízení a organizaci marketingu v české firmě Synthesia, a.s. Pardubice. Současně jsou zde popsány i obchodní metody, které firma využívá při vstupu na zahraniční trhy.cze
dc.description.abstract-translatedcze
dc.description.departmentcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.cze
dc.format.extentcze
dc.format.mimetypecze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD9494cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/16441
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightscze
dc.subjectmezinárodní obchodycze
dc.subjectinternacionalizace ekonomikycze
dc.subjectřízení marketingucze
dc.subjectmezinárodní marketingcze
dc.subjectobchodní metodycze
dc.thesis.degree-disciplineekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-grantorcze
dc.thesis.degree-namecze
dc.thesis.degree-programcze
dc.titleMezinárodní marketing u firmy Synthesia, a.s. Pardubicecze
dc.title.alternativeInternational marketing in the joint-stock company Synthesia Pardubicecze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory