Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace informačních linek

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Rákosníková, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část práce předkládá základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje představení společnosti Informační linky s.r.o., analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti a dále dotazníkový průzkum. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, reklama, marketing communications, marketing mix, advertising

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By