Publikace: Marketingová komunikace informačních linek
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Rákosníková, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část práce předkládá základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje představení společnosti Informační linky s.r.o., analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti a dále dotazníkový průzkum. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, reklama, marketing communications, marketing mix, advertising