Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace informačních linek

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKuběnka, Michalcze
dc.contributor.authorRákosníková, Veronika
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:14:27Z
dc.date.available2014-06-19T10:14:27Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část práce předkládá základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje představení společnosti Informační linky s.r.o., analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti a dále dotazníkový průzkum. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the analysis of marketing communication that should occupy a strategic place every thriving organization. The theoretical part of the paper presents the basic concepts of marketing communications and marketing research. It is based on the available literature on marketing and marketing communications. The practical part contains a presentation of the company Information Line Ltd., an analysis of the current state of marketing communications and questionnaire survey. On the basis of the questionnaire conclusion suggested appropriate recommendations and improvements in marketing communications.eng
dc.description.defenceCílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti.Připomínky a otázky k obhajobě: 1. Na str. 57, kap. "9 Návrhy a doporučení" uvádíte nahradit část TV propagace propagací prostřednictvím rádií s celorepublikovým pokrytím. Můžete nastínit možné úspory, resp. rozdílnost nákladovosti TV a rádiové propagace? 2. Probíhá v rámci společnosti nějakým způsobem prověřování spokojenosti zákazníků? Je, dle Vašeho názoru, dostatečné?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format64 s.cze
dc.format.extent1156985 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD30181cze
dc.identifier.stag22037cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/55808
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectmarketing communicationseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová komunikace informačních linekcze
dc.title.alternativeMarketing Communication of Information Lineseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KubenkaM_MarketingovaKomunikace_VR_2014.pdf
Velikost:
57.95 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
RakosnikovaV_MarketingovaKomunikace_MK_1cast_2014.pdf
Velikost:
1.1 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce