Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Identification of the Tools and Methods of Selected Factors of Organization‘s Competitiveness in the Czech Republic

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorŠkoludová Jana
dc.contributor.authorKožená Marcela
dc.date.accessioned2016-11-14T08:19:46Z
dc.date.available2016-11-14T08:19:46Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractThe basic prerequisite for a company's success in today's economically dynamic environment is for them to find competitive advantages. The goal of this report is to identify the tools and methods that organizations use for improving selected factors of competitiveness. Of the primary factors for competitiveness, innovation, promotion, flexibility and production quality were selected. The basic sample for the survey encompassed the most prevalent sectors found in the first 100 most significant companies in the Czech Republic. The report also discusses the use of the newest trends in the investigated field, and a concept for further research directions is outlined. The report attempts to highlight the fact that competitiveness and competitive advantage comprise one of the key factors for an organization's success.eng
dc.description.abstract-translatedZákladním předpokladem úspěšnosti podniku v dnešním ekonomicky dynamickém prostředí je nalezení konkurenční výhody. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat nástroje a metody, které organizace využívají pro zvýšení vybraných faktorů konkurenceschopnosti. Z primárních faktorů konkurenceschopnosti byly vybrány inovace, propagace, flexibilita a kvalita produkce. Základní soubor pro dotazování zahrnoval nejčetnější odvětví mezi prvními 100 nejvýznamnějšími firmami v České republice. Příspěvek také diskutuje o využívání nejnovějších trendů zkoumané oblasti a je nastíněna představa o dalším výzkumném směřování. Příspěvek se snaží poukázat na fakt, že konkurenceschopnost a konkurenční výhoda tvoří jeden z klíčových faktorů úspěšnosti organizace.cze
dc.event4th World Conference on Business, Economics and Management (WCBEM-2015) (30.04.2015 - 02.05.2015)eng
dc.formatp. 609-615eng
dc.identifier.issn2212-5671
dc.identifier.obd39874461
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/66505
dc.identifier.wos000381990300090
dc.language.isoeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGSFES_2015001/Ekonomický a sociální rozvoj v soukromém a veřejném sektorueng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherElsevier Science BVeng
dc.relation.ispartofProcedia Economics and Financeeng
dc.rightsPráce není přístupnáeng
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectorganizationseng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectflexibilityeng
dc.subjectquality of productioneng
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectorganizacecze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectflexibilitacze
dc.subjectkvalita produkcecze
dc.titleIdentification of the Tools and Methods of Selected Factors of Organization‘s Competitiveness in the Czech Republiceng
dc.title.alternativeIdentifikace nástrojů a metod vybraných faktorů konkurenceschopnosti organizací v ČRcze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
1-s2.0-S2212567115007959-main.pdf
Velikost:
250.7 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format