Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Racionalizace provozu na trati Lovosice - Teplice v Čechách

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorHruban, Ivo
dc.contributor.authorSatranová, Marie
dc.date.accepted2014
dc.date.accessioned2014-03-05T13:55:33Z
dc.date.available2014-03-05T13:55:33Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractPráce je zaměřena především na traťový úsek mezi stanicemi Úpořiny - Chotiměř na trati Lovosice - Teplice v Čechách, který je rozdělen do dvou oddílů hradlem/hláskou Žalany. V současné době je mezi Úpořinami a Žalany traťové zabezpečovací zařízení reléový poloautomatický blok, mezi Žalany a Chotiměří se jízda vlaků zabezpečuje telefonickým dorozumíváním. Návrhem je změna prostorového řešení traťových oddílů a změna traťového zabezpečovacího zařízení za účelem zvýšení bezpečnosti a zkrácení provozních intervalů s možností zavedení hodinové taktové dopravy mezi Teplicemi v Čechách a Žimem.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis describes and is focused on railway track line between stations Úpořiny - Chotiměř that´s divided in two separated line parts by Žalany post. Actually is railway track signalling and security system semiautomatic relay block between Úpořiny and Žalany and railway traffic is secured by telephone communication only between Žalany and Chotiměř. The suggested resolution is a change of dimensional arrangement of track sections and change of track signalling and security system for increase safety and realization traffic at hourly intervals between Teplice v Čechách and Žim.eng
dc.description.defenceStudentka obhájila bakalářskou práci a reagovala na dotazy kladené v rozpravě.cze
dc.description.departmentKatedra technologie a řízení dopravycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format57 s.cze
dc.format.extent4083469 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD29638cze
dc.identifier.stag20388cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/54417
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectautomatické hradlacze
dc.subjectprostorové oddílycze
dc.subjectprovozní intervalycze
dc.subjectželezniční dopravacze
dc.subjectautomatic line block systemseng
dc.subjectrailway track partseng
dc.subjecttraffic periodseng
dc.subjectrailway transporteng
dc.thesis.degree-disciplineTechnologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleRacionalizace provozu na trati Lovosice - Teplice v Čecháchcze
dc.title.alternativeRationalisation of railway traffic on the line Lovosice - Teplice v Čechácheng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
HrubanI_RacionalizaceProvozu_MS_2014.pdf
Velikost:
25.42 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SatranovaM_Racionalizace_provozu_IH_2013.pdf
Velikost:
3.89 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce