Publikace: Racionalizace provozu na trati Lovosice - Teplice v Čechách
Bakalářská práceOmezený přístup| dc.contributor.advisor | Hruban, Ivo | |
| dc.contributor.author | Satranová, Marie | |
| dc.date.accepted | 2014 | |
| dc.date.accessioned | 2014-03-05T13:55:33Z | |
| dc.date.available | 2014-03-05T13:55:33Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.description.abstract | Práce je zaměřena především na traťový úsek mezi stanicemi Úpořiny - Chotiměř na trati Lovosice - Teplice v Čechách, který je rozdělen do dvou oddílů hradlem/hláskou Žalany. V současné době je mezi Úpořinami a Žalany traťové zabezpečovací zařízení reléový poloautomatický blok, mezi Žalany a Chotiměří se jízda vlaků zabezpečuje telefonickým dorozumíváním. Návrhem je změna prostorového řešení traťových oddílů a změna traťového zabezpečovacího zařízení za účelem zvýšení bezpečnosti a zkrácení provozních intervalů s možností zavedení hodinové taktové dopravy mezi Teplicemi v Čechách a Žimem. | cze |
| dc.description.abstract-translated | The thesis describes and is focused on railway track line between stations Úpořiny - Chotiměř that´s divided in two separated line parts by Žalany post. Actually is railway track signalling and security system semiautomatic relay block between Úpořiny and Žalany and railway traffic is secured by telephone communication only between Žalany and Chotiměř. The suggested resolution is a change of dimensional arrangement of track sections and change of track signalling and security system for increase safety and realization traffic at hourly intervals between Teplice v Čechách and Žim. | eng |
| dc.description.defence | Studentka obhájila bakalářskou práci a reagovala na dotazy kladené v rozpravě. | cze |
| dc.description.department | Katedra technologie a řízení dopravy | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 57 s. | cze |
| dc.format.extent | 4083469 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (archiv) | cze |
| dc.identifier.signature | D29638 | cze |
| dc.identifier.stag | 20388 | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/54417 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Práce není přístupná | cze |
| dc.subject | automatické hradla | cze |
| dc.subject | prostorové oddíly | cze |
| dc.subject | provozní intervaly | cze |
| dc.subject | železniční doprava | cze |
| dc.subject | automatic line block systems | eng |
| dc.subject | railway track parts | eng |
| dc.subject | traffic periods | eng |
| dc.subject | railway transport | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Dopravní technologie a spoje | cze |
| dc.title | Racionalizace provozu na trati Lovosice - Teplice v Čechách | cze |
| dc.title.alternative | Rationalisation of railway traffic on the line Lovosice - Teplice v Čechách | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- HrubanI_RacionalizaceProvozu_MS_2014.pdf
- Velikost:
- 25.42 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- posudek vedoucího
Načítá se...
- Název:
- SatranovaM_Racionalizace_provozu_IH_2013.pdf
- Velikost:
- 3.89 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- bakalářská práce