Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výběr vhodného CRM pro firmu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šedová, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou CRM. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení pro firmu. Obsahuje monitoring existujících CRM s českou lokalizací a shrnuje jejich společné funkce a rozdíly. Jsou představeny metody vícekriteriálního rozhodování a pro potřeby bakalářské práce je představena firma, pro kterou je vybírán vhodný CRM. Na základě návrhu rozhodovacího problému je stanoven vhodný CRM pro firmu.

Popis

Klíčová slova

customer relationship management, komunikace, firmy, zákazníci, kritéria, alternativy, vícekriteriální rozhodování, customer relationship management, communication, companies, customers, criterions, alternatives, multi-criterion decision

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By