Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výběr vhodného CRM pro firmu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMáchová, Renáta
dc.contributor.authorŠedová, Veronika
dc.date.accepted2018-05-29
dc.date.accessioned2018-06-14T06:11:40Z
dc.date.available2018-06-14T06:11:40Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-26
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou CRM. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení pro firmu. Obsahuje monitoring existujících CRM s českou lokalizací a shrnuje jejich společné funkce a rozdíly. Jsou představeny metody vícekriteriálního rozhodování a pro potřeby bakalářské práce je představena firma, pro kterou je vybírán vhodný CRM. Na základě návrhu rozhodovacího problému je stanoven vhodný CRM pro firmu.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the problems of CRM. It explains the heart and benefits of implementing a CRM for the company. It contains monitoring of existing CRM with Czech localization, summarizes their common functions and differences. The methods of multicriterion decision are presented along with company for which the suitable CRM is selected. Suitable CRM for the company is set on the basis of draft decision problem.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila s výsledky své bakalářské práce na téma Výběr vhodného CRM pro firmu. Při obhajobě studentka zodpověděla položené otázky: Jakou metodou byste řešila rozhodovací problém, kdyby do finálního výběru postoupilo např. 8 alternativ? Vysvětlete modifikaci algoritmu metody Fullerova trojúhelníku. Objasněte parametr CR a jeho použití.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format56 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37900
dc.identifier.stag34268
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/70959
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcustomer relationship managementcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectfirmycze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectkritériacze
dc.subjectalternativycze
dc.subjectvícekriteriální rozhodovánícze
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcompanieseng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcriterionseng
dc.subjectalternativeseng
dc.subjectmulti-criterion decisioneng
dc.thesis.degree-disciplineRegionální a informační managementcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.titleVýběr vhodného CRM pro firmucze
dc.title.alternativeThe choice of suitable CRM system for the companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SedovaV_Vybervhodneho_RM_2018.pdf
Velikost:
1.23 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Machova_R_Vybervhodneho_VS_2018.pdf
Velikost:
500.78 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce