Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentation of chemical product market

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Lošťáková, Hana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

The paper deals with the process of segmentation of market of chemical products. It shows the partial phases of divided segmentation process with the key problem of the whole process of market segmentation-a choice of segmentation variables. The research carried out in chemical companies has shown that it is necessary to use several segmentation variables for segmentation of market of chemical products. The suitable segmentation variables for chemical product devoted to production consumption are given in this paper.

Popis

Klíčová slova

obchod, chemické výrobky, chemické společnosti

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By