Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh komunikačního mixu společnosti COLOR SET

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorNovotná, Pavla
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T18:04:20Z
dc.date.available2010-07-03T18:04:20Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na komunikační mix firem a je rozdělena do pěti částí. V první jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy marketingového mixu a především jednotlivé nástroje komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a direct marketing. Druhá část popisuje situační analýzu firmy Ing. Zdeněk ŠVÉDA - COLOR SET, která obsahuje údaje od samotného vzniku firmy, přes její postupný vývoj a činnosti, ekonomickou situaci, až po její výhled do budoucnosti. Třetí a čtvrtá část je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu a na doporučení změn, které by vedly ke zlepšení. Pátá část je věnovaná zhodnocení, proč byly dané návrh stanoveny. Cílem práce je provedení analýzy komunikačního mixu této firmy a na tomto základě navrhnout změny systému řízení marketingových činností.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on corporate communication mix and is divided into five parts. The first part is listed and explained the basic concepts of marketing mix and in particular the various tools of communication mix which is advertising, sales promotion, public relations, personal selling and direct marketing. The second part describes the situation analysis the company Ing. Zdeněk ŠVÉDA - COLOR SET which contains data from the very creation of the company, despite its gradual development and activities, economic situation for future prospects. The third and fourth part focuses on the analysis of current communication mix and recommending changes that would lead to improvements. The fifth part is devoted to an assessment of why the proposal has been determinated. The goal is to analyze the communication mix of business and on this basis to propose changes to the management of marketing activities.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila s obsahem a cílem své práce na téma Návrh komunikačního mixu společnosti COLOR SET. Vysvětlila základní pojmy marketingového mixu a jeho jednotlivé nástroje. Analyzovala současný komunikační mix společnosti COLOR SET a doporučila změny, které by vedly ke zlepšení.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format80 s.cze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD22384cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/37118
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rights.physicalunitPráce není přístupnácze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectCenycze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectPublic relationscze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectdirect marketingcze
dc.subjectproductseng
dc.subjectpriceseng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleNávrh komunikačního mixu společnosti COLOR SETcze
dc.title.alternativeConcept of communication mix for COLOR SET companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_Navrh komunikacniho_PN_2010.pdf
Velikost:
373.31 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnaP_Navrh komunikacniho_JV_2010_3cast.pdf
Velikost:
526.64 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnaP_Navrh komunikacniho_JV_2010_2cast.pdf
Velikost:
305.16 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnaP_Navrh komunikacniho_JV_2010_1cast.pdf
Velikost:
404.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format