Publikace: Návrh komunikačního mixu společnosti COLOR SET
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Novotná, Pavla
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix firem a je rozdělena do pěti částí. V první jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy marketingového mixu a především jednotlivé nástroje komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a direct marketing. Druhá část popisuje situační analýzu firmy Ing. Zdeněk ŠVÉDA - COLOR SET, která obsahuje údaje od samotného vzniku firmy, přes její postupný vývoj a činnosti, ekonomickou situaci, až po její výhled do budoucnosti. Třetí a čtvrtá část je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu a na doporučení změn, které by vedly ke zlepšení. Pátá část je věnovaná zhodnocení, proč byly dané návrh stanoveny. Cílem práce je provedení analýzy komunikačního mixu této firmy a na tomto základě navrhnout změny systému řízení marketingových činností.
Popis
Klíčová slova
produkty, Ceny, distribuce, propagace, Reklama, podpora prodeje, Public relations, osobní prodej, direct marketing, products, prices, distribution, promotion, advertising, sales promotion, personal selling