Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh komunikačního mixu společnosti COLOR SET

Diplomová práceopen access

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix firem a je rozdělena do pěti částí. V první jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy marketingového mixu a především jednotlivé nástroje komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a direct marketing. Druhá část popisuje situační analýzu firmy Ing. Zdeněk ŠVÉDA - COLOR SET, která obsahuje údaje od samotného vzniku firmy, přes její postupný vývoj a činnosti, ekonomickou situaci, až po její výhled do budoucnosti. Třetí a čtvrtá část je zaměřena na analýzu současného komunikačního mixu a na doporučení změn, které by vedly ke zlepšení. Pátá část je věnovaná zhodnocení, proč byly dané návrh stanoveny. Cílem práce je provedení analýzy komunikačního mixu této firmy a na tomto základě navrhnout změny systému řízení marketingových činností.

Popis

Klíčová slova

produkty, Ceny, distribuce, propagace, Reklama, podpora prodeje, Public relations, osobní prodej, direct marketing, products, prices, distribution, promotion, advertising, sales promotion, personal selling

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By