Publikace: Marketingové nástroje společnosti ŘEMPO HOLOUBEK, a.s.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Dočkalová, Kateřina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Obsahem této bakalářské práce je deskripce a zhodnocení marketingového mixu a jeho nástrojů ve společnosti Řempo Holoubek, a.s.. V prvních dvou kapitolách je teoreticky popsáno marketingové řízení a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Další část obsahuje informace o historii a současném profilu společnosti Řempo Holoubek, a.s.. Poslední část je zaměřena na využívání marketingových nástrojů společností v praxi.
Popis
Klíčová slova
Marketingové řízení, marketingové nástroje, produkty, Ceny, propagace, distribuce, velkoobchody, marketing management, marketing implements, products, Costs, advertising, distribution, wholesales