Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové nástroje společnosti ŘEMPO HOLOUBEK, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dočkalová, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Obsahem této bakalářské práce je deskripce a zhodnocení marketingového mixu a jeho nástrojů ve společnosti Řempo Holoubek, a.s.. V prvních dvou kapitolách je teoreticky popsáno marketingové řízení a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Další část obsahuje informace o historii a současném profilu společnosti Řempo Holoubek, a.s.. Poslední část je zaměřena na využívání marketingových nástrojů společností v praxi.

Popis

Klíčová slova

Marketingové řízení, marketingové nástroje, produkty, Ceny, propagace, distribuce, velkoobchody, marketing management, marketing implements, products, Costs, advertising, distribution, wholesales

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By