Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové nástroje společnosti ŘEMPO HOLOUBEK, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorKuběnka, Michalcze
dc.contributor.authorDočkalová, Kateřina
dc.date.accepted2008cze
dc.date.accessioned2008-11-02T10:50:23Z
dc.date.available2008-11-02T10:50:23Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je deskripce a zhodnocení marketingového mixu a jeho nástrojů ve společnosti Řempo Holoubek, a.s.. V prvních dvou kapitolách je teoreticky popsáno marketingové řízení a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Další část obsahuje informace o historii a současném profilu společnosti Řempo Holoubek, a.s.. Poslední část je zaměřena na využívání marketingových nástrojů společností v praxi.cze
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor work is description and evaluation of marketing mixture and its implements in the company Řempo Holoubek, a.s.. Marketing management and particular implements of marketing mixture are theoretically described in the first two chapters. The next part contents information about history and contemporary profile of the company Řempo Holoubek, a.s.. The last part is intended on practical use of companies’ marketing implements.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format56 s.cze
dc.format.extent1386765 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19233cze
dc.identifier.signatureD19233
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/30185
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectCenycze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectvelkoobchodycze
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectmarketing implementseng
dc.subjectproductseng
dc.subjectCostseng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectwholesaleseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Manažerská etikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové nástroje společnosti ŘEMPO HOLOUBEK, a.s.cze
dc.title.alternativeMarketing implements of the company ŘEMPO HOLOUBEK, a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
DockalovaK_Marketingove nastroje_MK_2008.pdf
Velikost:
1.32 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format