Publikace: Marketingová komunikace a marketingové plánování
Wellness studia Flošna
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Kukáková, Jana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá marketingem a marketingovým plánováním ve Wellness studiu Flošna v Hradci Králové. Cílem práce je na základě teoretických znalostí, které jsou uvedeny v teoretické části bakalářské práce, analyzovat typy marketingové komunikace, které Wellness studio Flošna prakticky využívá. Srovnání je provedeno v různých letech s ohledem na finanční možnosti rozpočtové organizace. V závěru jsou uvedeny návrhy na zlepšení a optimalizaci využívání marketingové komunikace v dané organizaci.
Popis
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingové plánování, online marketing, wellness, podpora prodeje, segmentace trhu, rozpočet, reklama, konkurence, marketing communication, marketing planning, online marketing, wellness, sales promotion, market segmentation, budget, advert, competition