Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Lamková, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce "Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta" obsahuje rozsáhlé informace o odměňování a motivování. V první části jsou obsaženy základní pojmy z oblasti vedení lidí a řízení lidských zdrojů a personální činnosti jako celku. V druhé části se autorka věnuje motivačním teoriím, faktorům motivace a samozřejmě také druhům motivace a demotivaci, jejíž odstranění je základem pro správné motivování pracovníků. Třetí část se zaměřuje na odměňování, které je jednou z možností motivace a na podrobné rozebrání druhů motivace pro určité pracovníky. Čtvrtá část obsahuje důležité trendy v této oblasti. Pátá kapitola je věnována charakteristice motivování a odměňování v konkrétní firmě a poslední kapitola se věnuje zhodnocení a doporučení pro konkrétní firmu.

Popis

Klíčová slova

Motivace, teorie motivace, odměňování, demotivace, Multi-level Marketing, Motivation, theory of motivation, remuneration, demotivation

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By