Publikace: Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Lamková, Kateřina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce "Motivování a odměňování ve firmě Ferda, česká reklamní pošta" obsahuje rozsáhlé informace o odměňování a motivování. V první části jsou obsaženy základní pojmy z oblasti vedení lidí a řízení lidských zdrojů a personální činnosti jako celku. V druhé části se autorka věnuje motivačním teoriím, faktorům motivace a samozřejmě také druhům motivace a demotivaci, jejíž odstranění je základem pro správné motivování pracovníků. Třetí část se zaměřuje na odměňování, které je jednou z možností motivace a na podrobné rozebrání druhů motivace pro určité pracovníky. Čtvrtá část obsahuje důležité trendy v této oblasti. Pátá kapitola je věnována charakteristice motivování a odměňování v konkrétní firmě a poslední kapitola se věnuje zhodnocení a doporučení pro konkrétní firmu.
Popis
Klíčová slova
Motivace, teorie motivace, odměňování, demotivace, Multi-level Marketing, Motivation, theory of motivation, remuneration, demotivation