Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
INTERNET CSR PRESENTATION AND ITS IMPORTANCE FOR INCREASING CORPORATE REPUTATION IN THE AREA OF FERROUS METALLURGY

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorJelínková, Martinacze
dc.contributor.authorMunzarová, Simonacze
dc.contributor.authorLošťáková, Hanacze
dc.date.accessioned2017-05-11T10:30:02Z
dc.date.available2017-05-11T10:30:02Z
dc.date.issued2016eng
dc.description.abstractWithin CSR (corporate social responsibility), one of the key areas is certainly its communication towards all the involved parties (stakeholders). CSR communication can then be used as an effective marketing tool increasing, in the eyes of the business partners, the company’s prestige and contributes to its positive reputation. In spite of that, it is still possible to see on the market that a lot of companies underestimate the importance of presentation of CSR of their own company, and that they either do not pay sufficient attention to it, or that they, by contrast, exaggerate their activities within CSR. Although a legislative framework in the area of CSR reporting on the national level is not expected until 2017, companies should already be paying proper attention to presentation of their CSR now. And the internet is naturally becoming the basic platform for presentation of corporate activities in all areas, i.e. also in the area of CSR. The paper summarizes the outcomes of a primary survey conducted by University Pardubice, which evaluates the current internet presentation of CSR in the area of ferrous metallurgy and describes the importance of the given web presentation for increasing the corporate prestige in the eyes of the stakeholders, as perceived by companies. In conclusion, the paper summarizes the most frequent mistakes and presents ideas how to improve internet communication of CSR in the area of ferrous metallurgy.eng
dc.description.abstract-translatedSimona Munzarová, Martina Jelínková, Hana Lošťáková V rámci CSR je zajisté jednou z klíčových oblastí její komunikace vůči všem zainteresovaným stranám (stakeholderům). Komunikaci CSR lze pak využít jako efektivní marketingový nástroj, který v očích obchodních partnerů zvyšuje prestiž podniku a přispívá k jeho pozitivní reputaci. Přes to se na trhu stále setkáváme s tím, že mnohé podniky podceňují význam prezentace CSR své firmy a věnují ji buď nedostatečnou pozornost nebo naopak své aktivity v rámci CSR zveličují. Legislativního rámce v oblasti reportování CSR na národní úrovni bychom se měli dočkat až v roce 2017, nicméně již v současné době by podniky měly prezentaci své CSR věnovat náležitou péči. Základní platformou pro prezentaci podnikových aktivit ve všech oblastech, tedy i CSR, se v přirozeně stává internet. Článek shrnuje výsledky primárního výzkumu, realizovaného Univerzitou Pardubice, jenž hodnotí současnou internetovou prezentaci CSR firem v oblasti hutnictví železa a popisuje podniky vnímaný význam dané webové prezentace pro zvyšování prestiže podniku v očích stakeholderů. Závěrem jsou shrnuty nejčastější chyby a předloženy náměty na zlepšení internetové komunikace CSR firem v oblasti hutnictví železa.cze
dc.eventMETAL 2016: 25th International Conference on Metallurgy and Materials (25.05.2016 - 27.05.2016)eng
dc.formatp. 1829-1837eng
dc.identifier.isbn978-80-87294-67-3eng
dc.identifier.issneng
dc.identifier.obd39876844eng
dc.identifier.scopus2-s2.0-85010754920
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/67046
dc.identifier.wos000391251200299
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherTANGER, spol. s r.o.eng
dc.relation.ispartofMETAL 2016: 25th International Conference on Metallurgy and Materialseng
dc.rightsPouze v rámci univerzityeng
dc.subjectCSReng
dc.subjectCSR Communicationeng
dc.subjectCorporate Reputationeng
dc.subjectFerrous Metallurgyeng
dc.subjectSpolečenská odpovědnost firemcze
dc.subjectkomunikace společensky odpovědných aktivit firmycze
dc.subjectreputace podnikucze
dc.subjecthutnictví železacze
dc.titleINTERNET CSR PRESENTATION AND ITS IMPORTANCE FOR INCREASING CORPORATE REPUTATION IN THE AREA OF FERROUS METALLURGYeng
dc.title.alternativeInternetová prezentace CSR a její význam pro zvyšování reputace firem v oblasti hutnictví železacze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
JelinkovaMunzarovaLostakova.docx
Velikost:
174.08 KB
Formát:
Microsoft Word XML