Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nováková, Daniela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie rodinného podniku a navrhnutí nových řešení. Práce se v první fázi zabývá obecným popisem problematiky rodinného podniku, marketingu, měření efektivity marketingové strategie a situační analýzy. Druhá část práce je věnována představení podniku, analýze jeho marketingové strategie, měření efektivity marketingové strategie, situační analýze a na závěr jsou doporučena nová řešení ke zlepšení.

Popis

Klíčová slova

rodinný podnik, marketingová strategie, měření efektivity, situační analýza, family business, marketing strategy, measure of effectivity, analysis of current situation

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By