Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorNováková, Daniela
dc.date.accepted2020-06-23
dc.date.accessioned2020-07-08T10:46:53Z
dc.date.available2020-07-08T10:46:53Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-11
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie rodinného podniku a navrhnutí nových řešení. Práce se v první fázi zabývá obecným popisem problematiky rodinného podniku, marketingu, měření efektivity marketingové strategie a situační analýzy. Druhá část práce je věnována představení podniku, analýze jeho marketingové strategie, měření efektivity marketingové strategie, situační analýze a na závěr jsou doporučena nová řešení ke zlepšení.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis is focused on the analysis of current marketing strategy in family business and new improvement proposals. The first part deals with a general discription of family business, marketing, measuring of an effectivity of a marketing strategy, internal and external analysis. The second part introduces the company, analyzes its marketing strategy, measure the effectivity of the marketing strategy, analyzes the current situation in the company and in the end of the bachelor's thesis there are recommended new improvement proposals.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP ''Analýza a návrh strategie rodinného podniku'', otázky dle posudku: 1.Autorka uvádí, že vedení podniku bylo seznámeno s výsledky práce a zvažuje jejich využití. Došlo již v tomto směru k nějakému praktickému posunu? Studentka na otázku reagovala. 2.Který z návrhů považuje autorka za strategicky nejdůležitější v současné době? Studentka na otázku reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format104 s.
dc.identifier.stag38753
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75625
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinný podnikcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectměření efektivitycze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectfamily businesseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmeasure of effectivityeng
dc.subjectanalysis of current situationeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza a návrh marketingové strategie rodinného podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis and proposal of marketing strategy in family businesseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NovakovaD_AnalyzaNavrh_KK_2020.pdf
Velikost:
4.57 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_RodinnyPodnik_DN_2020.pdf
Velikost:
302.34 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce