Publikace: Měření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkům
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kohoutová, Soňa
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce pojednává o problematice měření a řízení výkonnosti firmy s důrazem na zákaznickou perspektivu. Hlavním cílem práce je provedení analýzy systému měření výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti Flexima, s.r.o. V první části práce jsou definována teoretická východiska zvolené problematiky. V druhé části je provedena analýza měření a řízení výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti, která je zhodnocena v kontextu teoretických východisek. Na základě získaných výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení současného stavu.
Popis
Klíčová slova
business performance, performance measurement and management, Balanced Scorecard, EFQM Excellence Model, customer satisfaction, customers, výkonnost podniku, měření a řízení výkonnosti podniku, Model excelence EFQM, spokojenost zákazníka, zákazníci