Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkům

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kohoutová, Soňa

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce pojednává o problematice měření a řízení výkonnosti firmy s důrazem na zákaznickou perspektivu. Hlavním cílem práce je provedení analýzy systému měření výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti Flexima, s.r.o. V první části práce jsou definována teoretická východiska zvolené problematiky. V druhé části je provedena analýza měření a řízení výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti, která je zhodnocena v kontextu teoretických východisek. Na základě získaných výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení současného stavu.

Popis

Klíčová slova

business performance, performance measurement and management, Balanced Scorecard, EFQM Excellence Model, customer satisfaction, customers, výkonnost podniku, měření a řízení výkonnosti podniku, Model excelence EFQM, spokojenost zákazníka, zákazníci

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By