Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkům

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorStříteská, Michaelacze
dc.contributor.authorKohoutová, Soňa
dc.contributor.refereeBartoš, Kamilcze
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-09-27T10:39:12Z
dc.date.available2015-09-27T10:39:12Z
dc.date.embargo2014-08-15cze
dc.date.issued2014
dc.description.abstractTato práce pojednává o problematice měření a řízení výkonnosti firmy s důrazem na zákaznickou perspektivu. Hlavním cílem práce je provedení analýzy systému měření výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti Flexima, s.r.o. V první části práce jsou definována teoretická východiska zvolené problematiky. V druhé části je provedena analýza měření a řízení výkonnosti ve vztahu k zákazníkům ve společnosti, která je zhodnocena v kontextu teoretických východisek. Na základě získaných výsledků jsou formulována doporučení ke zlepšení současného stavu.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of performance measurement and management with emphasis on the customer perspective. The main goal is to analyse the performance measurement system in relation to customers at company FLEXIMA Ltd. Within the first part are defined theoretical bases of the chosen issue. In the second part is carried out an analysis of the performance measurement and management in relation to customers in a selected company that is evaluated in the context of theoretical knowledge. Based on the obtained results, the recommendations to improve the current state are formulated.eng
dc.description.defenceNázev práce: Měření a řízení výkonnosti firy ve vztahu k zákazníkůmPřipomínky a otázky vedoucí práce k obhajobě: Proč zkoumané společnosti v závěru práce doporučujete uvažovat o přechodu právě na systém BSC? Připomínky a otázky oponenta práce k obhajobě: Jaké finanční ukazatele byste vzhledem k závěrům vyplývajícím z diplomové práce a vzhledem k charakteru firmy doporučila sledovat a proč?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format96 s.cze
dc.format.extent1779788 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD32990cze
dc.identifier.stag22168cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/61504
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectbusiness performancecze
dc.subjectperformance measurement and managementcze
dc.subjectBalanced Scorecardcze
dc.subjectEFQM Excellence Modelcze
dc.subjectcustomer satisfactioncze
dc.subjectcustomerscze
dc.subjectvýkonnost podnikucze
dc.subjectměření a řízení výkonnosti podnikucze
dc.subjectModel excelence EFQMcze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectzákaznícicze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMěření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkůmcze
dc.title.alternativePerformance measurement and management of company in the context of customers relationshipeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KohoutovaS_MereniVykonnosti_MS_1cast_2014.pdf
Velikost:
1.7 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce
Načítá se...
Náhled
Název:
StriteskaM_MereniVykonnosti_SK_2015.pdf
Velikost:
146.4 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
BartosK_MereniVykonnosti_SK_2014.pdf
Velikost:
57.35 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta