Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím systémů JIT a KANBAN

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Martošová, Michaela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá podstatou systému JIT a KANBAN a možností zvyšování hodnoty prostřednictvím obou systémů.Součástí je charakteristika systémů, předpoklady pro jejich použití, cíle apřínosy, problémy se zaváděním a negativní důsledky jejich aplikace. Stručně je vymezen pojem CRM, hodnota pro zákazníka, implementace CRM a výhody.

Popis

Klíčová slova

CRM, vztahy se zákazníky, Logistika

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By