Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím systémů JIT a KANBAN

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorVlčková, Vladimíra
dc.contributor.authorMartošová, Michaela
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:15:20Z
dc.date.available2007-09-30T14:15:20Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractPráce se zabývá podstatou systému JIT a KANBAN a možností zvyšování hodnoty prostřednictvím obou systémů.Součástí je charakteristika systémů, předpoklady pro jejich použití, cíle apřínosy, problémy se zaváděním a negativní důsledky jejich aplikace. Stručně je vymezen pojem CRM, hodnota pro zákazníka, implementace CRM a výhody.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format56 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD17805
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25119
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectvztahy se zákazníkycze
dc.subjectLogistikacze
dc.thesis.degree-disciplineChemie a technická chemiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemie a technická chemiecze
dc.titleZvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím systémů JIT a KANBANcze
dc.title.alternativeRaising value to customer by means of systems JIT and KANBANcze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory