Publikace: Aktivizující metody výuky při výuce anglického jazyka a doplňkové materiály
Závěrečná práceopen accessNačítá se...
Soubory
Datum
Autoři
Loudová Ettelová, Hana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato závěrečná práce se zaměřuje na aktivizující metody, a to hlavně při výuce anglického jazyka. V teoretické části je objasněno a definováno, co to aktivizující metoda je, jak se využívá a také jaké jsou aspekty ovlivňující jejich volbu a účinnost. V praktické části byl nejdříve proveden výzkum na konkrétní základní škole. Cílem průzkumu bylo zjistit, jak je hodnocen přístup učitele a metoda výuky mezi žáky. Také jaký vliv má metoda výuky na znalosti žáků, což bylo ověřeno krátkým testem. Na základě vlastních zkušeností i poznatků z průzkumu byl v poslední kapitole navržen mimo jiné i časový plán hodiny, přístup učitele, a především rozložení vhodné učebnice. Cílem práce tedy bylo použít poznatky z průzkumu i literární rešerše při plánování ideální výuky anglického jazyka.
Popis
Klíčová slova
metody výuky, učitel, žák, učebnice, hodnocení, znalosti, aktivita, motivace, kreativnost, teaching methods, teacher, pupil, textbook, evaluation, knowledge, activity, motivation, creativity