Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Charakteristika zákazníků vybrané firmy se zaměřením na prostorové aspekty

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Fikejsová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou zákazníků vybrané firmy, která bude zaměřena na prostorové aspekty. První část práce je teoretická a je věnovaná obecné charakteristice analýze zákazníků, segmentaci a spotřebitelskému chování zákazníků na e-shopu. V druhé části je popsaná vybraná firma, na které bude aplikovaná analýza zákazníků.

Popis

Klíčová slova

analýza zákazníka, spotřebitelské chování, segmentace, prostorové aspekty, customer analysis, consumer behavior, segmentation, spatial aspects

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By