Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Charakteristika zákazníků vybrané firmy se zaměřením na prostorové aspekty

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorKomárková, Jitka
dc.contributor.authorFikejsová, Jana
dc.contributor.refereeMyslivcová, Kateřina
dc.date.accepted2023-06-06
dc.date.accessioned2023-08-15T07:58:53Z
dc.date.available2023-08-15T07:58:53Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-04-30
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá charakteristikou zákazníků vybrané firmy, která bude zaměřena na prostorové aspekty. První část práce je teoretická a je věnovaná obecné charakteristice analýze zákazníků, segmentaci a spotřebitelskému chování zákazníků na e-shopu. V druhé části je popsaná vybraná firma, na které bude aplikovaná analýza zákazníků.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the characteristics of the customers of the selected company which will be focused on spatial aspects. The first part of this thesis is theoretical and is devoted to the general characteristics of customer analysis, segmentation and consumer behavior of customers shopping via an e-shop. The second part describes the selected company and its customer analysis.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své DP Charakteristika zákazníků vybrané firmy se zaměřením na prostorové aspekty Vedoucí DP nemá otázky. Otázky oponenta DP: 1. Jak konkrétně by společnost IDC-FOOD, s.r.o. měla rozšiřovat zákaznickou klientelu v oblastech, kde má podle Vámi zpracované prostorové analýzy málo zákazníků? Jaké náklady by s tím byly spojeny? Otázky a připomínky komise: 1. Jaký je počet stávajících zaměstnanců? 2. Koho se týká fluktuace zaměstnanců? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format75 s.
dc.identifier.stag46714
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/81665
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsDruhá část práce bude přístupná od 06.06.2026cze
dc.subjectanalýza zákazníkacze
dc.subjectspotřebitelské chovánícze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjectprostorové aspektycze
dc.subjectcustomer analysiseng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectspatial aspectseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleCharakteristika zákazníků vybrané firmy se zaměřením na prostorové aspektycze
dc.title.alternativeCharacteristics of customers of selected companies with a focus on spatial aspectseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Načítá se...
Náhled
Název:
FikejsovaJ_CharakteristikaZakazniku_JK_1cast_2023.pdf
Velikost:
1.02 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce, 1. část
Načítá se...
Náhled
Název:
FikejsovaJ_CharakteristikaZakazniku_JK_2cast_2023.pdf
Velikost:
1.17 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce, 2. část
Načítá se...
Náhled
Název:
KomarkovaJ_Charakteristika_zakazniku_JF_2023.pdf
Velikost:
154.42 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MyslivcovaK_CharakteristikaZakazniku_JF_2023.pdf
Velikost:
141.34 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce