Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorJindrová, Pavla
dc.contributor.authorČermáková, Nikola
dc.contributor.refereeBoháčová, Hana
dc.date.accepted2024-06-03
dc.date.accessioned2024-07-08T13:50:25Z
dc.date.available2024-07-08T13:50:25Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-29
dc.description.abstractCílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti" je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace této společnosti se spotřebiteli. Marketingová komunikace společnosti bude zhodnocena a budou představeny návrhy na její případné zlepšení.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis "Perception of Marketing Communication of The Selected Company" is to evaluate the marketing communication of the selected company and its perception by consumers. The introductory part of thesis is used to define basic concepts in the field of marketing, marketing communication itself, the concept of the brand and its purpose and the advantages of building the company's brand. The second part of the thesis is based on a questionnaire survey, which will be related to the perception of marketing communication of this company by consumers. Marketing communication of the company will be evaluated and proposals will be made for its possible improvement.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem:Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího diplomové práce: Otázka 1.:Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace analyzované společnosti? Studentka na otázku reagovala. Následně byl položen dotaz oponenta práce: Otázka 2.:Jak uvádíte na straně 47, relevantními respondenty vašeho dotazníkového šetření jsou všichni obyvatelé České republiky ve věku 15 let nebo více. V průzkumu samotném jsou ale převážně zastoupeny nižší věkové kategorie (s čímž souvisí i nižší příjmy respondentů). Jakými cestami by bylo možné oslovit širší spektrum respondentů napříč cílovou skupinou společnosti Decathlon? Studentka na otázku reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format107 s.
dc.identifier.stag47489
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83232
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectbrandcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVnímání marketingové komunikace vybrané společnosticze
dc.title.alternativePerception of Marketing Communication of The Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
CermakovaN_VnimaniMarketingove_PJ_2024.pdf
Velikost:
3.1 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JindrovaP_VnimaniMarketingove_NC_2024.pdf
Velikost:
154.03 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BohacovaH_VnimaniMarketingove_NC_2024.pdf
Velikost:
148.03 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce