Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Čermáková, Nikola

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti" je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace této společnosti se spotřebiteli. Marketingová komunikace společnosti bude zhodnocena a budou představeny návrhy na její případné zlepšení.

Popis

Klíčová slova

marketing, brand, reklama, e-commerce, propagace, marketing, brand, advertising, e-commerce, promotion

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By