Publikace: Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Čermáková, Nikola
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce "Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti"
je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce slouží k vymezení základních pojmů v oblasti marketingu, samotné marketingové komunikace, pojetí brandu a jeho účelu a výhod budování značky firmy. Druhá část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se bude týkat vnímání marketingové komunikace této společnosti se spotřebiteli. Marketingová komunikace společnosti bude zhodnocena a budou představeny návrhy na její případné zlepšení.
Popis
Klíčová slova
marketing, brand, reklama, e-commerce, propagace, marketing, brand, advertising, e-commerce, promotion