Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Reklamní fotografie s využitím alternativního vybavení

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorSedlák, Pavel
dc.contributor.authorKošťálová, Nikola
dc.date.accepted2025-06-04
dc.date.accessioned2025-07-07T07:33:04Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2024-12-30
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamní fotografie, konkrétně na její realizaci s minimálním využitím profesionálního fotografického vybavení. Cílem práce je vytvořit sérii reklamních fotografií v interiéru - v domácím prostředí, případně v exteriéru - v přírodním světle. Přičemž bude kladen důraz na použití běžně dostupných pomůcek, které najdeme doma anebo se dají snadno koupit. Touto prací bych chtěla ukázat, že k vytvoření kvalitní produktové fotografie není nutné vlastnit profesionální ateliér ani drahé specializované vybavení. Skvělých výsledků lze dosáhnout i s využitím běžně dostupných prostředků. Práce tak může být inspirací pro fotografy, kteří nemají mnoho vybavení a hledají jednoduché způsoby, jak začít s tvorbou reklamní fotografie.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor focuses on advertising photography, particularly on its realization with minimal use of profesional photographic equipment. The goal of the bachelor work is to create a series of advertising photos. Those photos will be captured indoors - in home environment, or outdoors - using natural light. The focus will be on utilizing easily accessible tools that most people already have at home or can be purchase with ease. By this work I would like to show that owning a professional studio or expensive specialized gear is not essential for creating outstanding photography. High quality results can be achieved using commonly available tools. This project could serve as an inspiration for photographers who don't have much profesional equipment and they are looking for simple ways to start creating advertising photography.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Reklamní fotografie s využitím alternativního vybavení. Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamní fotografie, konkrétně na její realizaci s minimálním využitím profesionálního fotografického vybavení. Cílem práce je vytvořit sérii reklamních fotografií v interiéru v domácím prostředí, případně v exteriéru v přírodním světle. Přičemž bude klade důraz na použití běžně dostupných pomůcek, které najdeme doma anebo se dají snadno koupit. Otázky dle posudku vedoucího práce: K práci mám jednu otázku. Prosím, ještě jednou zdůrazněte, kolik procent jste ušetřila, díky alternativnímu vybavení? Studentka na otázku reagovala. Otázky komise: Otázka 1: Proč nepoužíváte křížové odkazy? Otázka 2: Zhodnoťte, zda alternativní nástroje ovlivnili úpravu fotografie? Zkoušela jste i jiné varianty? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format60 s.
dc.identifier.stag46841
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85006
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamní fotografiecze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectfotografiecze
dc.subjectimprovizacecze
dc.subjectpostprodukcecze
dc.subjectomezený rozpočetcze
dc.subjectDIYcze
dc.subjectpromotional photographyeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectphotographyeng
dc.subjectimprovisationeng
dc.subjectpostproductioneng
dc.subjectlimited budgeteng
dc.subjectDIYeng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleReklamní fotografie s využitím alternativního vybavenícze
dc.title.alternativeAdvertising photography with use of alternative equipmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KostalovaN_Reklamnifotografie_PS_2024.pdf
Velikost:
7.54 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SedlakP_ReklamniFotografie_NK_2025.pdf
Velikost:
152.42 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce