Publikace: Reklamní fotografie s využitím alternativního vybavení
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamní fotografie, konkrétně na její realizaci s minimálním využitím profesionálního fotografického vybavení. Cílem práce je vytvořit sérii reklamních fotografií v interiéru - v domácím prostředí, případně v exteriéru - v přírodním světle. Přičemž bude kladen důraz na použití běžně dostupných pomůcek, které najdeme doma anebo se dají snadno koupit.
Touto prací bych chtěla ukázat, že k vytvoření kvalitní produktové fotografie není nutné vlastnit profesionální ateliér ani drahé specializované vybavení. Skvělých výsledků lze dosáhnout i s využitím běžně dostupných prostředků. Práce tak může být inspirací pro fotografy, kteří nemají mnoho vybavení a hledají jednoduché způsoby, jak začít s tvorbou reklamní fotografie.
Popis
Klíčová slova
reklamní fotografie, produkt, fotografie, improvizace, postprodukce, omezený rozpočet, DIY, promotional photography, product, photography, improvisation, postproduction, limited budget, DIY