Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Reklamní fotografie s využitím alternativního vybavení

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamní fotografie, konkrétně na její realizaci s minimálním využitím profesionálního fotografického vybavení. Cílem práce je vytvořit sérii reklamních fotografií v interiéru - v domácím prostředí, případně v exteriéru - v přírodním světle. Přičemž bude kladen důraz na použití běžně dostupných pomůcek, které najdeme doma anebo se dají snadno koupit. Touto prací bych chtěla ukázat, že k vytvoření kvalitní produktové fotografie není nutné vlastnit profesionální ateliér ani drahé specializované vybavení. Skvělých výsledků lze dosáhnout i s využitím běžně dostupných prostředků. Práce tak může být inspirací pro fotografy, kteří nemají mnoho vybavení a hledají jednoduché způsoby, jak začít s tvorbou reklamní fotografie.

Popis

Klíčová slova

reklamní fotografie, produkt, fotografie, improvizace, postprodukce, omezený rozpočet, DIY, promotional photography, product, photography, improvisation, postproduction, limited budget, DIY

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By