Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorEhlová, Zuzanacze
dc.contributor.authorBurešová, Klára
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-09-03T19:42:08Z
dc.date.available2013-09-03T19:42:08Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Na závěr této kapitoly je objasněn účel věrnostního programu. Praktická respektive třetí část je věnována výzkumu preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu p. Musila.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with the specification concepts of customer value, satisfaction, retention and loyalty and the relationships between them. The first part is focused on the issue of values perceived by a customer as a key for establishing the loyalty. Based on the opinions and definitions by various authors the essence and the meaning of this loyalty is explained. Following are ways of maximizing this value. The second part describes following expressions loyalty, retention and satisfaction of the customer. Finally, the purpose of the benefits program is clarified as a form of strengthening the loyalty. The practical or third part is devoted to research customer preferences and satisfaction with services provided in the servise station Mr. Musil.eng
dc.description.defenceJakým způsobem jste se dotazovala v uvedeném autoservisu klientů? Rozdávala jste dotazníky sama nebo jste je vyplňovala spolu s klientem? Zjišťovala jste, proč zbytek (73% doporučilo autoservis známým) klientů tento autoservis nedoporučil svým přátelům. Co si představujete pod pojmem vysoká kvalita služeb? Co dělá pan Musil pro získávání nových zákazníků?cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.cze
dc.format.extent5381610 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30490cze
dc.identifier.stag20951cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/53024
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjecthodnota pro zákazníkacze
dc.subjectmaximalizace hodnoty pro zákazníkacze
dc.subjectloajalitacze
dc.subjectspokojenostcze
dc.subjectretencecze
dc.subjectvěrnostní programycze
dc.subjectcustomer valuecze
dc.subjectmaximize customer valuecze
dc.subjectloyaltycze
dc.subjectsatisfactioncze
dc.subjectretentioncze
dc.subjectloyalty programscze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVýzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.cze
dc.title.alternativeThe research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
EhlovaZ_VyzkumSpokojenosti_KB_2013.pdf
Velikost:
27.05 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
BuresovaK_VyzkumSpokojenosti_ZE_2013.pdf
Velikost:
5.13 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce