Publikace: Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Burešová, Klára
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Na závěr této kapitoly je objasněn účel věrnostního programu. Praktická respektive třetí část je věnována výzkumu preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu p. Musila.
Popis
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, maximalizace hodnoty pro zákazníka, loajalita, spokojenost, retence, věrnostní programy, customer value, maximize customer value, loyalty, satisfaction, retention, loyalty programs