Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Burešová, Klára

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá specifikací pojmů hodnoty pro zákazníka, spokojeností, retencí a loajalitou a vztahy mezi nimi. První část je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka, jež je základem pro utváření loajality. Na základě názorů a definic různých autorů je vysvětlena její podstata a význam. Dále jsou uvedeny možnosti maximalizace této hodnoty. V druhé části jsou definovány pojmy loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Na závěr této kapitoly je objasněn účel věrnostního programu. Praktická respektive třetí část je věnována výzkumu preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu p. Musila.

Popis

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, maximalizace hodnoty pro zákazníka, loajalita, spokojenost, retence, věrnostní programy, customer value, maximize customer value, loyalty, satisfaction, retention, loyalty programs

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By