Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Metoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Zmrzlíková, Štěpánka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky pomocí systému CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy CRM. Konkrétně na význam systému ERP a CRM. Dále na požadavky firem kladené na CRM, technologie a proces zavádění systému CRM. Praktická část vymezuje analýzu současného stavu firmy Asseco Solutions, a.s., dále analýzu nasazení CRM ve společnosti a stávajícího stavu využití. Na závěr bylo provedeno zhodnocení a návrh na zlepšení systému CRM.

Popis

Klíčová slova

CRM, ERP, Asseco Solutions, Informační technologie, řízení vztahů se zákazníky, Customer relationship management, Enterprice resource planning, information technologies, administrative management

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By