Publikace: Metoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Zmrzlíková, Štěpánka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky pomocí systému CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy CRM. Konkrétně na význam systému ERP a CRM. Dále na požadavky firem kladené na CRM, technologie a proces zavádění systému CRM. Praktická část vymezuje analýzu současného stavu firmy Asseco Solutions, a.s., dále analýzu nasazení CRM ve společnosti a stávajícího stavu využití. Na závěr bylo provedeno zhodnocení a návrh na zlepšení systému CRM.
Popis
Klíčová slova
CRM, ERP, Asseco Solutions, Informační technologie, řízení vztahů se zákazníky, Customer relationship management, Enterprice resource planning, information technologies, administrative management