Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Metoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorZmrzlíková, Štěpánka
dc.date.accepted2010
dc.date.accessioned2010-10-01T15:38:07Z
dc.date.available2010-10-01T15:38:07Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky pomocí systému CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy CRM. Konkrétně na význam systému ERP a CRM. Dále na požadavky firem kladené na CRM, technologie a proces zavádění systému CRM. Praktická část vymezuje analýzu současného stavu firmy Asseco Solutions, a.s., dále analýzu nasazení CRM ve společnosti a stávajícího stavu využití. Na závěr bylo provedeno zhodnocení a návrh na zlepšení systému CRM.cze
dc.description.abstract-translatedGraduation theses is relating to the administrative management of customers with the help by CRM system into application on Asseco Solutions, inc. company. Theoretic part of graduation theses is concerning by basic concept of CRM. Specifically mark by ERP and CRM system. Next steps are relating to requests for CRM company's, technologies and processes to perform into CRM system. Practise part specify analyse of current status Asseco Solutions, inc. Company, also analyse mounting by CRM in the company and current process of utilization. As last part of conclusion have to be performed target analysis and plan for improvement CRM system.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila s obsahem a cílem své práce na téma Metoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a. s. Vymezila základní pojmy CRM, analyzovala současný stav v dané firmě a navrhla možná zlepšení.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format73 s.cze
dc.format.extent4929399 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD23157
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/37384
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectERPcze
dc.subjectAsseco Solutionscze
dc.subjectInformační technologiecze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectCustomer relationship managementeng
dc.subjectEnterprice resource planningeng
dc.subjectinformation technologieseng
dc.subjectadministrative managementeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleMetoda CRM v aplikaci na firmu Asseco Solutions, a.s.cze
dc.title.alternativeCRM system into application on Asseco Solutions, inc. companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ZmrzlikovaS_Metoda CRM_JV_2010.pdf
Velikost:
4.7 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculíkJ_Metoda CRM_ŠZ_2010_pdf.pdf
Velikost:
29.9 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format