Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Posilování vztahů v hodnotovém řetězci

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPecinová, Zuzana
dc.contributor.authorRajhelová, Hana
dc.contributor.refereeJelínek, Radim
dc.date.accepted2011
dc.date.accessioned2011-06-01T13:35:02Z
dc.date.available2011-06-01T13:35:02Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis about value chain problematics, customer values and research focused on forms of strengthening relations with customers of internet pharmacies. The theoretical part is dedicated to customer value, their elements and value management. Further on the work engages value chains, their definition, elements and relations. The practical part of the thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of the primal marketing research focused on forms of strengthening relations with customers of internet pharmacies.eng
dc.description.defenceJak by zřejmě vypadal celý hodnotový řetězec (resp. jeho subjekty) typický pro trh s farmaceutickými výrobky prodávanými zákazníkům prostřednictvím internetových lékáren? Vytvářejí se v této oblasti taktéž hodnotové sítě? Opravdu by tady nebyl prostor pro hodnotovou síť? Jak hodnotíte praktickou využitelnost výsledků vaší práce? Bylo by vhodné doplnit získané výsledky v této oblasti ještě nějakým doplňujícím výzkumem? Je nějaký rozdíl mezi lékárnou, která je kamenným obchodem a internetovou lékárnou? Všechny položené otázky byly odpovězeny.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format72 s., 16 s. příl.cze
dc.format.extent569501 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24069
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/38761
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjecthodnota pro zákazníkacze
dc.subjecthodnotový řetězeccze
dc.subjectposilování vztahů se zákazníkycze
dc.subjectinternetové lékárnycze
dc.subjectcustomer valueeng
dc.subjectvalue chaineng
dc.subjectdeveloping relations with customerseng
dc.subjectinternet pharmacieseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titlePosilování vztahů v hodnotovém řetězcicze
dc.title.alternativeStrengthening relationships in value chaineng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
RajhelovaH_PosilovaniVztahu_ZP_2011.pdf
Velikost:
556.15 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
PecinovaZ_PosilovaniVztahu_HR_2011.pdf
Velikost:
25.93 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
JelinekR_PosilovaniVztahu_HR_2011.pdf
Velikost:
32.41 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format