Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Posilování vztahů v hodnotovém řetězci

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

2011

Autoři

Rajhelová, Hana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren.

Popis

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, posilování vztahů se zákazníky, internetové lékárny, customer value, value chain, developing relations with customers, internet pharmacies

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By