Publikace: Posilování vztahů v hodnotovém řetězci
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
2011
Autoři
Rajhelová, Hana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotových řetězců, hodnoty pro zákazníka a výzkumem zaměřeným na formy posilování vztahů se zákazníky u internetových lékáren. V teoretické části je věnována pozornost hodnotě pro zákazníka, jejím prvkům a hodnotovému managementu. Dále se práce zabývá hodnotovými řetězci, jejich podstatou, prvky a vztahy. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na formy posilování vztahů se zákazníky internetových lékáren.
Popis
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, posilování vztahů se zákazníky, internetové lékárny, customer value, value chain, developing relations with customers, internet pharmacies