Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Firemní identita vybrané značky

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Smejkalová, Viktorie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá firemní identitou a strategií marketingové komunikace se zákazníky. Popisuje stěžejní prvky firemní identity s větším zaměřením na firemní design. Práce také shrnuje základy marketingové komunikace. Cílem práce je na základě teoretických poznatků a analýzy značky Shard navrhnout strategii pro zvýšení povědomí o značce a její konkurenceschopnosti pomocí jednotné firemní identity a marketingové komunikace.

Popis

Klíčová slova

firemní image, firemní design, marketingová komunikace, značka, grafický koncept, corporate image, corporate design, marketing communication, brand, graphic concept

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By